SECTOR 02 - Články a Recenze - HTML Meta-Tag „Revisit-after“
Provaz.cz
Reklama
Recenze a články
  HTML Meta-Tag „Revisit-after“
  Klíčová slova: meta, tag, Revisit-after, HTML, head
 

Protože vyhledávací servery denně plundrují moji statistiku desítkami prohledávacích cyklů přesto, že neproběhly žádné změny na serveru, rozhodl jsem se hledat způsob jak jim mírně ulehčit jejich práci. Za menší chvíli zjistíte že některé větší zahraniční servery, kde se často nemění obsah, občas mezi svými meta tagy používají i tag „Revisit-after“. Při podrobnějším hledání však zjistíte, že tento meta-tag je naprosto specifický pro Vancouver Webpages searchBC. Zatím není prokázáno, že by jiný vyhledávající server tento tag používal.

 

Na internetu naleznete následující použití tohoto tagu:

 
<meta name="revisit-after" content="7 Days">
 

Myslím, že každému je hned jasné, že stránka obsahující tento meta-tag dáva jasně dává na vědomí, že má být navštívena znova za 7 dní. Pro upřesnění za jak dlouho má být stránka navštívena mohou samozřejmě být využiti i další jednotky následujících typů : [days¦weeks¦months]

 

Na internetu se občas shledáte i s jinou verzí tohoto meta-tagu a to v podobě :

 

<meta name=" revisit " content="15 days">

 

Bohužel dle mého drobného průzkumu je tento tag využíván v mnohem menší míře.

 

Na internetu samozřejmě naleznete mnoho informací o optimalizaci stránek. Jedny z nich jsou pravdivé, další záměrně klamavé. Pokud vám tedy někdo bude tvrdit, že tento tag vám rozhodně pomůže, nevěřte mu!!!

 

Doufám, že i vám může tento článek vnést trochu jasna do optimalizace vašich stránek. Nepřidávejte zbytečně další balast ve zdrojových kódech vašich stránek.

 
 
Datum vydání: 10.04.2007
 
Přečteno: 2178/1059
   
provaz.cz